העברת כספים לחו"ל למטיילים ועובדים זרים – מגוון שיטות קיימות בישראל

העברת כספים לחו"ל

העברת כסף לחול

תחום שחלה בו התפתחות משמעותית בשנים האחרונות הוא העברת כספים לחו"ל.
למעשה, כל אחד מתישהו יצטרך לבצע העברה כזאת. צרכי ההעברה יכולים להיות עסקיים או אישיים.
אם הם עסקיים, הכוונה היא לתשלום לעובדים בחו"ל, מהם לוקחים שירותים ואם לצרכים אישיים, הכוונה היא להעברה של כספים עבור תיירים או עבור משפחות של עובדים זרים.
בכל מקרה, לפני שמבצעים העברת כספים, יש לבדוק מהי השיטה הכי מתאימה ונכונה לביצוע הפעולה הזאת. המשיכו בקריאה ותוכלו לקרוא על השיטות הפופולאריות.

להצעות מחיר ופוליסות של מיטב חברות הביטוח בישראל הקליקו על שם החברה או השאירו פרטים:

העברת כספים לחו"ל דרך הבנקים

למעשה, כל הבנקים בארץ, מאפשרים להעביר כספים לכל מדינה בחו"ל. רק שיש לקחת בחשבון, שאפשר להעביר כסף מחשבון בנק קיים או במקרים מסוימים להעביר כסף מזומן, רק אם הוא מועבר לחשבון בנק הנמצא במדינת היעד בחו"ל. תהליך כזה מבוצע על ידי מערכת בשם SWIFT. זוהי מערכת עולמית שכל הבנקים משתמשים בה. מבחינת העמלות על העברת הכספים, יש בנקים שגובים אחוז מסוים מסכום ההעברה ויש כאלה שגובים עמלת מינימום שקבועה אצלם. כאן נציין שמומלץ גם להתייחס לשער ההמרה ואם מדובר על ההעברות שנעשות בצורה קבועה, אז שווה לשקול פתיחה של חשבון מט"ח בבנק.

העברת כספים דרך בנק הדואר

שירות של העברת כספים לחו"ל פעיל וזמין ברוב סניפי הדואר שיש בישראל. אם מבצעים העברה דרך בנק הדואר, הדבר לא מחייב שיהיה חשבון בנק פעיל במדינת היעד.
אפשר להעביר את הכסף במזומן, בצ'ק, בהעברה בנקאית או באמצעות שימוש בחשבון של בנק הדואר.

העברת כספים דרך ווסטרן יוניון

מדובר על חברת העברת כספים גדולה ופופולארית, לה יש מעל 300,000 סוכנים בכל העולם. השירות משמש להעברת מזומן. כך שלא חייב להיות חשבון בנק בתהליך.
ניתן להשתמש בשירות דרך בנק הדואר או עמדות של חלפני כספים הפזורות ברחבי הארץ. העמלה היא אחוז מהסכום שמועבר וכמו כן יש עמלת מינימום של כ-15 דולר, כאשר מדובר על סכומים קטנים.

העברת כספים דרך MONEYGRAM

מדובר על חברה בינלאומית המספקת שירות של העברת כספים לחו"ל. השירות זמין גם דרך האתר של בנק דיסקונט. אפשר להעביר עד 10,000 דולר ליום.
העמלות נגבות בדולרים ויש לבדוק את שיעור העמלה דרך האתר הרשמי של החברה או דרך הבנק.

העברה דרך חברות פרטיות

יש לא מעט חברות שמספקות שירות של העברת כספים. אלו חברות שעוסקות בתחום הפיננסי וכמו כן חלפני כספים.
ההעברות מבוצעות תמורת עמלות שכל חברה קובעת בעצמה. החברות הפרטיות הללו, עובדות לרוב בשיתוף פעולה עם חברות פרטיות אחרות במדינות היעד.

העברה דרך האינטרנט

דרך האינטרנט ניתן לבצע העברה פשוטה ומהירה וללא הצורך לצאת מהבית. יש את שירות התשלומים של PayPal, שהינו מצוין וניתן להשתמש בו לביצוע העברות מיידיות.

שורה תחתונה

עליכם לבחור את השיטה המתאימה לכם להעברת הכספים. לדוגמה, אם מדובר על העברות שיש לעשות באופן קבוע, אז עדיף כבר לשקול פתיחת חשבון מט"ח.
העברות כאלה יכולות להתאים לעובדים זרים שעובדים בישראל ושולחים כסף מדי חודש למשפחות שלהם בחו"ל.
אם מדובר על העברות חד פעמיות, אז אפשר להשוות בין העמלות שכל גוף מבקש ולבחור בזה שמבקש את העמלה הנמוכה ביותר.