ביטוח תיירים שמכסה גם השכרת רכבים

כולנו משלמים סכום לא מבוטל על ביטוחים והרבה פעמים יש מצבים בהם אנו משלמים על כפל ביטוחים.
בעוד יש ביטוחים שהם בגדר חובה כמו למשל ביטוח דירה, ביטוח פנסיוני, ביטוח חיים, ביטוח חובה ומקיף לרכב, ביטוח בריאות פרטי שיאפשר לנו כיסויים במצבים של ביטוחים,
טיפולים ותרופות של נמצאים בתוך הסל של קופת החולים בה אנו חברים, יש גם ביטוחים נוספים שנחשבים לאקסטרה.
יחד עם זאת, לפעמים במצבים מסוימים הביטוחים הללו הופכים להיות חובה במצבים מסוימים… הפעם בחרנו לדבר על ביטוח תיירים ועל הקשר הישיר שלו לביטוח השכרת רכבים.

ביטוח נסיעות לחו"ל

מי מאיתנו לא נוסע לחו“ל לפחות פעם בשנה. חלקנו נוסעים לחו“ל גם במסגרת העבודה שלנו בין אם זה לכנסים, לאירועים חשובים, לתערוכות… בכל מקרה של נסיעה לחו“ל,
עלינו לבטח את עצמנו מבחינה רפואית על כל מקרה שלא יהיה.

אנו נוסעים למדינה זרה, לפעמים למדינה שאין אנו דוברים את השפה, אנו לא מכירים את המערכת הרפואית ועל כן אנחנו זקוקים לביטוח נסיעות לחו"ל למקרה שמשהו קורה מחוץ לגבולות ישראל.

בדיוק בשביל זה יש ביטוח תיירים שנועד לכסות אותנו במקרה של ביקור אצל רופא, טיפול מיוחד, אשפוז או תרופות שעלינו לרכוש.
יחד עם זאת,  קיים גם ביטוח תיירים שמתאים גם למכרים שאינם תושבי ישראל ומגיעים אלינו לביקור.
לאחוז גבוה מהישראלים יש קרובי משפחה וחברים המתגוררים בחו“ל ומגיעים מדי פעם לביקור בישראל בחופשות, בחגים או סתם כך.
ביטוח זה הוא בעצם ביטוח בריאות שמעניק כיסוי חלקי או מלא לתיירים המגיעים לישראל לתקופה מסוימת. בדרך כלל ביטוח זה כולל ביקורים אצל רופא משפחה, ביקורים אצל רופאים מומחים, תרופות, ביצוע בדיקות וכדומה.

ואיך השכרת רכבים קשורה לזה?

ובכן, כשאנחנו נוסעים לחו“ל בין אם זה לצורך נסיעה עסקית, חופשה רומנטית או נסיעה עם כל המשפחה, הרבה פעמים אנחנו בוחרים להשכיר רכב בחו“ל.
המטרה של הרכב היא לשרת אותנו במהלך הנסיעה ולאפשר לנו להגיע ממקום למקום בצורה נוחה, יעילה וקלה, מבלי להיות תלויים בתחבורה ציבורית כזו או אחרת.
קיים קשר ישיר בין ביטוח תיירים שהוא ביטוח רפואי לבין ביטוח השכרת רכבים משום שהרבה פעמים ניתן לשלם על אותו ביטוח ולהרוויח משני השירותים וכך לחסוך בעשרות אחוזים בעלויות.
בעוד ביטוח תיירים בא לכסות אותנו במידה ומשהו קורה בחו“ל, ביטוח תיירים שמכסה גם ביטוח השכרת רכבים, מכסה גם תאונות שיכולות להתרחש בכביש בין אם זה בגללנו, בין אם בכלל נהג אחר ובין אם כתוצאה מדברים שלא תלויים בנו כמו למשל נזקי מזג האוויר. בנוסף, הכיסוי כולל גם ביטוח חובה של הרכב וביטוח מקיף.

תחשבו בעצם כמה מסוכנת יכולה להיות הנסיעה בדרכים לא מוכרות עם תרבות נהיגה שאין אנו מכירים,
כמה תמרורים שאנחנו לא מכירים יכולים לבלבל אותנו וזה לא משנה כמה נהגים טובים אנחנו בארץ.
תדמיינו מצב שבו נגרם נזק לרכב, מה שיגרור תשלום מכיסכם הפרטי. בנוסף, הרבה פעמים ישראלים נשדדים במהלך טיול ופורצים להם לרכב בזמן שהם מטיילים.
ביטוח תיירים שמכסה גם ביטוח השכרת רכבים, מכסה מצבים כאלה.