ביטוח נסיעות לחו"ל

עומדים לצאת לחופשה משפחתית או נסיעה עסקית בחו"ל? ביטוח נסיעות לחו"ל כבר רכשתם? בין אם אתם מתכננים חופשת בטן גב בחופים קסומים, נסיעה עסקית, או חופשת סקי, חשוב לרכוש ביטוח מתאים, שכן כדרך העולם אנחנו מתכננים תכניות, אך המציאות לא תמיד פועלת על פיהן. לטובת אלו מכם שעדיין לא רכשו ביטוח, מוגשים להלן טיפים ומידע בנושא ביטוח חו"ל.

עיקרי הפוליסה

פוליסת ביטוח חו"ל נחלקת לשני עיקרים: ביטוח בריאות, וביטוח כבודה. פוליסה בסיסית מכסה טיפול רפואי בחו"ל, כולל הטסה לארץ, פינוי לבית חולים, וטיפול חירום דנטלי, ובנוסף לכך, כוללת הפוליסה ביטוח כבודה, והחזר ביטול או קיצור נסיעה. קיימים הבדלים בסעיפי הפוליסות בין חברות הביטוח השונות, וחשוב לבדוק איזו פוליסה בסיסית מתאימה לכם ביותר, אותה תוכלו להרחיב על פי צורכיכם ועל פי אופי החופשה.

העיקר הבריאות

מחלה או פציעה הן תמיד עניין לא נעים, ועל אחת כמה וכמה כאשר הן פוגשות אותך כאשר אתה מבלה עם טיול מאורגן לחו"ל. אם איתרע מזלכם, וחליתם או נפצעתם, מה שחשוב הוא שתקבלו את הטיפול הרפואי המתאים, ושיהיה לכם כיסוי ביטוחי לכל הוצאה שתידרש, כולל טיפול רפואי ואשפוז בחו"ל, הטסה לארץ, והטסת מלווה מהארץ אליכם במידת הצורך. קראו היטב את סעיפי הפוליסה, בכדי לוודא שאתם מכוסים כיאות. כמו כן, אם אתם סובלים מבעיה רפואית, תצטרכו להרחיב את הכיסוי, היו כנים עם חברת הביטוח בנוגע למצבכם הרפואי – עדיף לשלם מעט יותר עבור הפוליסה  מאשר להישאר בלי כיסוי מתאים בזמן אמת.

אופי הנסיעה

הסיכונים הכרוכים בטיול ספורט אקסטרים, שונים מן הסיכונים בחופשה רומנטית בפריז, או מנסיעת עסקים. יש להתאים את הפוליסה לאופי הנסיעה, כך שתהיו מכוסים בפני סיכונים אופייניים לחופשה שלכם מחד, ולא תשלמו על סעיפים שאינם רלוונטיים לאופי הטיול שלכם מצד שני.

טיפים חשובים לנוסעים לחו"ל

  • את פוליסת הביטוח יש לרכוש לפני היציאה לחופשה, אל תשאירו את נושא הביטוח לרגע האחרון. מומלץ לרכוש ביטוח כדוגמא ביטוח נסיעות לחו"ל הראל.
  • ערכו השוואה בין פוליסות הביטוח השונות, תגלו שיש פוליסות שכאילו נתפרו על פי מידתכם, בעוד שאחרות פחות רלוונטיות עבורכם.
  • מצד אחד – הוסיפו לפוליסה הבסיסית את כל ההרחבות להן אתם זקוקים, עדיף להיות בטוח מאשר להצטער. מצד שני, הימנעו מלשלם עבור סעיפים לא רלוונטיים.
  • בטחו את כל בני המשפחה באותו מקום, והקפידו לזכור לקחת את מסמכי הביטוח אתכם לחופשה.
  • וודאו שהכיסוי הביטוחי כולל את כל ימי החופשה, מרגע עלייתכם על המטוס בארץ, ועד לירידה ממנו בחזרה.

לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן