ביטוח לאנשים מבוגרים ולמטפלים שלהם – עובדים זרים

ביטוחים לגיל הזהב

בני גיל הזהב מעוניינים ליצור לעצמם מעטפת כדי להגן על עצמם במקרים שונים. המוטו של אנשים מבוגרים רבים הוא לעשות כל שניתן כדי לא להכביד על הילדים ולא להיות לנטל עליהם בנושאים כמו טיפול בהורים המבוגרים המצריך מדי פעם עזרה של עובד זר, או עלויות כספיות שונות לאור גילם המבוגר. זו הסיבה שאנשים מבוגרים רבים מתייעצים עם סוכני ביטוח שהם מומחים בתחומם וזאת כדי להפעיל פוליסות של ביטוחים שמתאימים לגילם ולצורך שלהם. יש כאלו שמבצעים את הפעולות הללו בגיל צעיר וכך הם מכוסים לשנים רבות קדימה ויש כאלה שמבצעים מהלכים אלו רק בגיל מבוגר.

סוגי ביטוחים

יש כמה סוגי ביטוחים שבני גיל הזהב זקוקים להם כמו לדוגמה ביטוח עבור הקלנועית שלהם. כלי התחבורה הזה משרת אותם לכל הנסיעות הקרובות כמו למרפאה, לנכדים או לקניות. ערכה של הקלנועית הוא כ – 30,000 ₪ ומחשש לגניבה או תאונה, חשוב להפעיל ביטוח. מעבר לכך אם האנשים המבוגרים מעסיקים עובדת זרה שנמצאת איתם 24 שעות ביממה, אז נושא שאסור להתפשר עליו כאשר מעסיקים עובדים זרים, זה הנושא של ביטוח עובדים זרים. ביטוח של עובדים זרים מגן עליכם (המעסיקים) בנוסף על העובד הזר. רגע לפני העסקת עובדים זרים, חשוב לוודא שאתם רוכשים את פוליסת הביטוח המקיפה ביותר והרלוונטית לעובד ולכם. חשוב מאוד שהכל יתאים ויהיה על פי חוק העובדים הזרים.אם מתוכננת נסיעה לחו"ל, יש להפעיל ביטוח נסיעות לחו"ל שכולל כל צורך אפשרי, כמו ביצוע ניתוחים ופינוי מוטס מכל מקום בעולם.

הפעלה של ביטוחים

הפעלה של כל פוליסת ביטוח כרוכה באחריות רבה כיוון שקיימים סעיפים רבים ויש לכלול באופן מדויק את הסעיפים הרלוונטיים לכל אדם כדי להעניק לו כיסוי מלא. זו הסיבה שבני הגיל השלישי מפעילים ביטוחים שונים באמצעות סוכן ביטוח שהם עובדים אתו שנים רבות ולכן יש להם אמון בו ובפעולות שהוא ימליץ להם. או לחלופין הם פונים לסוכן ביטוח מיומן שקיבלו עליו המלצות חיוביות מקרובי משפחה או מחברים שהם סומכים עליהם.

תשלומים עבור פוליסות הביטוח

עבור הפוליסות השונות יש לשלם כספים ומדובר לא אחת בסכומים גבוהים. זו הסיבה שיש לוודא שההתאמה היא מוחלטת ושגובה התשלום החודשי תואם וכך לא יוצר מצב שהלקוחות ישלמו כספים מיותרים או שהם יפעילו פוליסה עבור פרמטרים וכיסויים שכבר יש ברשותם כמו בעת ביצוע ביטוחי בריאות.

פוליסות ביטוח חדשות

יש פוליסות שאפשר לבצע בכל גיל ובכל מצב בריאותי ויש גם פוליסות אחרות שבגיל מבוגר כבר אי אפשר להפעיל אותן. אחת הפוליסות החשובות בנושא ביטוחים היא ביטוח סיעודי. מדובר בביטוח אשר באמצעותו יוכל האדם המבוגר לקבל כספים בכל חודש על פי תעריפים שנקבעים מראש וזאת עבור תשלום השהייה במחלקה הסיעודית אם יש בכך צורך על פי מצבו הבריאותי. כיוון שמדובר בעלויות גבוהות מאד, המימון של הביטוח הסיעודי יקל מאד על בני המשפחה לעמוד בכל ההתחייבויות הללו.

מעבר לכך בגיל מבוגר אפשר להפעיל ביטוחי בריאות ספציפיים, ביטוחי חיים וביטוחים נוספים על פי ההגבלות וההחרגות של חברות הביטוח השונות עבור בני הגיל השלישי.

המאמר בשיתוף www.kalnoitstar.co.il