טיפים לפני רכישת ביטוח תיירים

חום גבוה, מכה חזקה הדורשת צילום רנטגן, דלקת המחייבת בדיקה ונטילת אנטיביוטיקה, אלו לא אסונות טבע אך כשהם קורים במקום בו אין לכם ביטוח רפואי, הסיפור עשוי לעלות ביוקר.

ביטוח תיירות הוא סוג של ביטוח המעניק כיסוי למקרי חירום רפואיים, ביטולי נסיעות ואפילו אובדן מזוודות במהלך הנסיעה. ממש לא מומלץ לוותר על ביטוח תיירים כאשר נוסעים למדינה זרה. ביטוח תיירים יכול להקל על הנטל הכספי הכרוך באירועים בלתי צפויים שעלולים להתרחש במהלך הטיול שלכם.

במאמר זה אנו מספקים טיפים מה כדאי לקחת בחשבון לפני רכישת ביטוח תיירות.

מה נכלל בכיסוי הביטוחי ?

חשוב לבחון את הפריטים המכוסים בביטוח תיירות, כגון הוצאות רפואיות, עיכוב או ביטול נסיעה, מטען או מסמכים שאבדו וכן הלאה. ביטוח כזה חשוב לכל אחד אך במיוחד עבור מי שסובל מבעיות בריאות שונות או מחלות כרוניות. חשוב לחפש פוליסה עם כיסוי מקיף הכולל פינוי חירום. אפשר לקיים בנושא זה התייעצות עם עו"ד רשלנות רפואית.

אפשרויות ביטוח תיירות שונות:

ישנן חברות ביטוח רבות המציעות פוליסות ביטוח תיירות, ברמות כיסוי ותמחור שונות. לפיכך, כדאי מאוד לחקור ולהשוות בין האפשרויות השונות הזמינות ולבחור את התוכנית המתאימה ביותר לצרכים שלכם. ישנם אתרי השוואה המאפשרים לקבל מידע אמין ומשקף בכל מה שקשור לביטוחים השונים לתיירים.

תנאים והגבלות:

היבט חשוב נוסף ברכישת ביטוח תיירות הוא קריאת התנאים וההגבלות בעיון. כל ביטוח הינו מוגבל והוא אמור לעמוד במספר תנאים. הימנעו מרכישת תוכניות המבוססות אך ורק על המחיר או רמת הכיסוי, במקום זאת, התמקדו בפרטים של הפוליסה כדי להבטיח שהתוכנית עונה על הצרכים הספציפיים שלכם. שימו לב לאותיות הקטנות כדי להבטיח שאתם מבינים את מגבלות הפוליסה, החריגות כמו – דמי השתתפות עצמית והוראות נוספות מהסוג הזה.

בחרו פוליסה המתאימה לטיול שלכם

כאשר מחפשים כיסוי ביטוח תיירותי, חשוב לקחת בחשבון הן את יעד הנסיעה והן את משך הנסיעה. פוליסות ביטוח מסוימות נועדו לתת מענה לסוגים מסוימים של נסיעות, כגון תרמילאים או נסיעות הרפתקאות. חפשו פוליסות התואמות את סוג הטיול ואת משך הנסיעה הספציפיים שלכם, נסיעות ארוכות יותר עשויות לדרוש פוליסה מקיפה יותר שתכסה את כל הטיול.

תוכניות ביטוח קבוצתיות:

אם אתם מטיילים עם קבוצה, לרוב עדיף לבחור בתוכנית ביטוח קבוצתית. תוכניות ביטוח קבוצתיות מותאמות למספר האנשים הנוסעים יחד ולעתים קרובות הן זולות יותר מפוליסות בודדות. תוכניות כאלה מוצעות לרוב על ידי מעסיקים, סוכנויות נסיעות וארגונים מסוימים ללא מטרות רווח.

ביטוח נסיעות הניתן באמצעות כרטיסי אשראי:

חלק מכרטיסי האשראי מספקים ביטוח נסיעות, מספקים כיסוי למקרי חירום רפואיים וביטולי נסיעות, בין היתר. לפני רכישת ביטוח תיירות, בדקו האם כרטיס האשראי מציע כיסוי תיירותי והאם כיסוי זה עונה על הצרכים שלכם.

עם ביטוח תיירות נכון, תוכלו לטייל בראש שקט ולהתמקד בהנאה מהחוויה שלכם.