יש לכם שאלות? לנו יש את התשובות.
כיצד ניתן לקבל שירות רפואי?
השירות הרפואי ניתן בקופ"ח כללית בשעות הפעילות בטלפון: 2700*
למי פונים כאשר קופ"ח סגורה?
ניתן להזמין רופא לבית המבוטח ללא השתתפות עצמית באמצעות ביקור רופא.
למבוטחי "הראל חברה לביטוח" יש להתקשר למוקד שירות: 1-800-41-44-22
למבוטחי "מנורה חברה לביטוח" יש להתקשר למוקד שירות: 6101*
טלפון נוסף להזמנת רופא הביתה 24 שעות : 03-7464001
למבוטחי "הראל חברה לביטוח" יש להתקשר למוקד שירות: 1-800-41-44-22
למבוטחי "מנורה חברה לביטוח" יש להתקשר למוקד שירות: 6101*
טלפון נוסף להזמנת רופא הביתה 24 שעות : 03-7464001
האם פינוי באמבולנס מכוסה בפוליסה?
פינוי באמבולנס יכוסה בכפוף לתקנות משרד הבריאות והפוליסה.
האם הריון מכוסה בפוליסה?
הריון יכוסה בכפוף ל-9 חודשי אכשרה טרם כניסתה של העובדת להריון ובכפוף למעסיק שהסדיר עבורה ביטוח רפואי.
מי משלם עבור הוצאות הלידה בבית החולים?
הוצאות הלידה יכוסו על ידי המוסד לביטוח לאומי עבור עובדת זרה המועסקת בישראל כחוק.
האם יש החזר כספי עבור חגורת גב?
לא. חגורת גב הינה אביזר רפואי, אביזרים רפואיים אינם מכוסים בפוליסת הביטוח.